• انتشار راهبرد مشارکت عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی، خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره به عنوان یکی از بهترین سازمانها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزشهای سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریتها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکتهای مردمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

می توانید دیدگاه خود را از طریق درگاه و سامانه میز خدمت الکترونیکی که آدرس دسترسی آن بر روی تارنما قرار داده شده به صورت الکترونیکی و یا منوی ارتباط با ما به صورت حضوری در میز خدمت اداره کل به این اداره کل انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم می توانید از طریق منوی معرفی اداره کل و به صورت تلفنی و سامانه تماس مستقیم با مدیران و همچنین از منوی نظرسنجی (طرح تکریم ارباب رجوع) نسبت به ارائه نظرات خود و همچنین از قسمت نظرسنجی در تارنما در نظرسنجی های متفاوت ما را از دیدگاههای خود آگاه سازید.