• توافق نامه سطح خدمات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان

توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان را به اطلاع می رساند:

در تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات و ارائه نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی (تماس با ما) امکان پذیر می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

در پورتال شرکت آب منطقه ای گیلان خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
 
خدمات اطلاع رسانی:
 - لیست خدمات قابل ارائه
 - شناسنامه خدمات دستگاه
 - مناقصات و مزایده ها
 - قوانین و مقررات، بخشنامه ها

 

خدمات تعاملی:
 - خدمات الکترونیکی
 - تماس با مدیران ارشد دستگاه
 - سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
 - نظرسنجی آنلاین

 

مسئولیت ارائه خدمت:
- فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه فن آوری اطلاعات می باشد.

 
مسئولیت کاربران:

- بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت

 

دسترس پذیری:
 - این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت:
- در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.